ΕΝΔΟΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ CARDO ΓΙΑ ΚΡΑΝΗ LS2 INTERCOM 4X UCS LS24X

279,00€
Άμεσα Διαθέσιμο
Άμεσα Διαθέσιμο">
Κωδικός SD-25919
Εταιρία CARDO
Κατηγορία Ενδοεπικοινωνίες
MPN LS24X
  • Ασφαλείς
    Πληρωμές
  • Δωρεάν
    Επιστροφή και αλλαγή
  • Δωρεάν αποστολή
    Ανω των 50 ευρώ
  • Εγγύηση
    Επιστροφής Χρημάτων
Δωρεάν παράδοση γιά αγορές ανω των 50€
Χρειάζεστε βοήθεια: Καλέστε μας
 2109969793
★★★★★ 6275 (αξιολογήσεις)
Γράψε μια αξιολόγηση...

ΕΝΔΟΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ CARDO ΓΙΑ ΚΡΑΝΗ LS2 INTERCOM 4X UCS

Σύστημα επικοινωνίας Bluetooth που αναπτύχθηκε από κοινού με την CARDO ειδικά προσαρμοσμένη για Κράνη LS2.
Ήχος από την JBL, Ζωντανή ενδοεπικοινωνία για έως και 4 αναβάτες, λειτουργία Natural Voice, αδιάβροχη και πολλά άλλα χαρακτηριστικά.
Απολαύστε την επικοινωνία με τον φωνητικό βοηθό ή τους ταξιδιωτικούς συνεργάτες σας.

Ζωντανός ήχος.

Απευθείας σύνδεση.
Απολαύστε εξαιρετική ποιότητα ήχου με την ολοκαίνουργια ενδοεπικοινωνία Bluetooth με αυτόματη επανασύνδεση.
Για 4 αναβάτες σε αυτονομία έως 1,2km /0,75mi.

Η πάντα σε φυσική λειτουργία φωνής σας απαλλάσσει από την ανάγκη να πατήσετε ξανά ένα κουμπί.
Απλώς πείτε "hey Cardo" και πείτε του αυτό που θέλετε, το FREECOM 4X σας θα κάνει τα υπόλοιπα.

Ισχυρά ηχεία υψηλής ευκρίνειας 40 χιλιοστών σχεδιασμένα στην τελειότητα από ειδικούς της JBL, με ειδικά ρυθμισμένο επεξεργαστή μουσικής και τρία διακριτικά προφίλ ήχου για να κάνουν την εμπειρία οδήγησης εξαιρετική.


No matter what you throw at it, your waterproof FREECOM 4x will take the beating and keep you connected.

Rain, shine, mud, dust or snow.


Όλη η μουσική που θέλατε ποτέ μεταδίδεται απευθείας από το smartphone σας.
Ελέγξτε, μοιραστείτε και ζήστε την αγαπημένη σας μελωδία στο δρόμο.
 FM: 6 προρυθμισμένη μνήμη σταθμών.

Πραγματοποιήστε κλήσεις και ελέγξτε το GPS σας με ένα άγγιγμα ενός δαχτύλου ή τον ήχο της φωνής σας.

Ξεμείνετε από μπαταρία; Αποκτήστε μπαταρία χρόνου ομιλίας 2 ωρών μετά από 20 λεπτά φόρτισης.
 Χρόνος ομιλίας: 13 ώρες.
Χρόνος φόρτισης: έως 2 ώρες.

Διατηρείτε πάντα τη μονάδα σας ενημερωμένη κάνοντας λήψη ενημερώσεων λογισμικού Over-the-Air όποτε είναι διαθέσιμη μια νέα έκδοση.

Στιβαρό και γενικό USB τύπου C για εύκολες συνδέσεις σε οποιαδήποτε συσκευή.

Συμβατά κράνη :  LS2 Advant, Advant X, Advant X Carbon, Infinity II and Vector II


Οδηγός χρήσης 



Τοποθέτηση 

Advant 


Vector II

Infinity II 


Συχνές ερωτήσεις:

1. Χρειάζομαι τηλέφωνο για να την λειτουργήσω;

Οι λειτουργίες ενδοεπικοινωνίας και ραδιοφώνου είναι εντελώς ανεξάρτητες από το τηλέφωνο. Δεν θα χρειαστείτε κανένα τηλέφωνο για να τα χειριστείτε. Θα χρειαστείτε ένα τηλέφωνο (ή κάποιο άλλο πρόγραμμα αναπαραγωγής πολυμέσων Bluetooth) για να κάνετε ροή μουσικής και, φυσικά, να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις.

2.Πως μπορώ να κάνω αναβάθμιση στην μονάδα μου;

Δεν χρειάζεται καλώδιο, η ενημέρωση λογισμικού είναι Over the Air, χρησιμοποιώντας το κινητό σας τηλέφωνο. Κατεβάστε την εφαρμογή Cardo Connect στο κινητό σας τηλέφωνο, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις, επιλέξτε τη μονάδα σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην πιο πρόσφατη διαθέσιμη ενημέρωση λογισμικού. Φυσικά, μπορείτε επίσης να ενημερώσετε το λογισμικό με ένα καλώδιο USB στον υπολογιστή σας. Κατεβάστε και ανοίξτε την εφαρμογή Cardo Update από τον ιστότοπο της Cardo, συνδέστε τη μονάδα σας και ακολουθήστε τις οδηγίες. Η ενημέρωση με το πιο πρόσφατο λογισμικό θα διατηρήσει τη μονάδα σας χωρίς σφάλματα και θα σας προσφέρει πρόσθετες νέες λειτουργίες. Συνιστούμε να ενημερώσετε τη μονάδα σας πριν από την πρώτη χρήση.

3.Μπορώ να την χρησιμοποιήσω στην βροχή;

Σίγουρα. Όλες οι μονάδες Cardo είναι αδιάβροχες. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να οδηγήσετε στη βροχή και να απολαύσετε κορυφαία επικοινωνίας.

4.Πόσο κάνει να φορτίσει η μονάδα;

Η μονάδα σας διαθέτει γρήγορη φόρτιση. Θα έχετε 2 ώρες χρόνο ομιλίας μετά από μόλις 20 λεπτά φόρτισης. Θα λάβετε πλήρη φόρτιση μέσα σε 2 ώρες.

5. Ποια εφαρμογή πρέπει να κατεβάσω;

Πρέπει να κατεβάσετε την εφαρμογή Cardo Connect. Η εφαρμογή Cardo Connect σάς επιτρέπει να ρυθμίσετε τις παραμέτρους της μονάδας σας και προσφέρει τηλεχειριζόμενη λειτουργία από την οθόνη του smartphone σας, καθώς και over the air ενημερώσεις λογισμικού.

6.Συνδέεται με μονάδες Cardo;

Ναι, το νέο σας σύστημα επικοινωνίας Cardo συνδέεται με όλες τις μονάδες Cardo χρησιμοποιώντας τακτική σύζευξη Bluetooth.
Οι προηγούμενες γενιές όπως οι μονάδες G και Q πρέπει να βρίσκονται σε λειτουργία σύζευξης τηλεφώνου πριν ξεκινήσουν τη σύζευξη.

7. Θα συνδεθεί με άλλη μονάδα ενδοεπικοινωνίας bluetooth; 

Ναι, τα συστήματα ενδοεπικοινωνίας Cardo διαθέτουν καθολική συνδεσιμότητα.
Θα συνδυαστεί με οποιοδήποτε άλλο σύστημα επικοινωνίας Bluetooth της Cardo ή άλλων κορυφαίων εμπορικών σημάτων. Με τις συσκευές επικοινωνίας τελευταίας γενιάς Midland, Uclear και Sena, η σύζευξη Bluetooth θα είναι πανομοιότυπη με τη σύζευξη με άλλη μονάδα Cardo. Για να αντιστοιχίσετε τη μονάδα σας με ακουστικά που δεν είναι Cardo, κάντε τα εξής:
1. Ξεκινήστε τη σύζευξη ενδοεπικοινωνίας στη μονάδα σας (ανατρέξτε στον οδηγό τσέπης ή στο εγχειρίδιο χρήστη για το πώς να το κάνετε)
2. Στην άλλη μονάδα ξεκινήστε τη σύζευξη γενικής χρήσης (αν υποστηρίζεται) ή σύζευξη κινητού τηλεφώνου (εάν δεν υποστηρίζεται η γενική σύζευξη)
3. Περιμένετε να ολοκληρωθεί η σύζευξη.


8. Πως θα συνδεθεί με μονάδα sena; 

Η συσκευή σας μπορεί να επικοινωνεί απρόσκοπτα με τις τελευταίες γενιές Sena, απευθείας μέσω της τυπικής ενδοεπικοινωνίας Bluetooth. Η σύζευξη και η επικοινωνία είναι ίδια όπως μεταξύ δύο συσκευών της ίδιας μάρκας. Δεν χρειάζεται καθολική σύζευξη και στις δύο πλευρές. Ακολουθήστε τις οδηγίες των εγχειριδίων και ξεκινήστε την τυπική σύζευξη ενδοεπικοινωνίας και στις δύο συσκευές. Περιμένετε να γίνει σύζευξη των συσκευών. Η σύνδεση ενδοεπικοινωνίας ξεκινά αυτόματα μετά τη σύζευξη. Θα διατηρήσετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε τηλεφωνικές κλήσεις, οδηγίες πλοήγησης και να ακούτε μουσική ή FM εκατέρωθεν (ο παράλληλος ήχος βασίζεται στην υποστήριξη συγκεκριμένων μοντέλων). Όπως η κοινή χρήση μουσικής δεν υποστηρίζεται μεταξύ δύο διαφορετικών γενεών προϊόντων Cardo, δεν θα είναι δυνατή η κοινή χρήση μουσικής μεταξύ διαφορετικών επωνυμιών.

9.Μπορώ να ακούω μουσική και ταυτόχρονα να είμαι συνδεδεμένος στον κόμβο;

Ναι, στις περισσότερες περιπτώσεις, η ενδοεπικοινωνία και η ροή μουσικής μπορούν να είναι ενεργές ταυτόχρονα. Κάθε φορά που μιλάει κάποιος στο δίκτυο ενδοεπικοινωνίας, η μονάδα CARDO θα μειώνει αυτόματα την ένταση της μουσικής σας, ώστε να μπορείτε να ακούτε τι λένε. Η μόνη εξαίρεση είναι για έναν αναβάτη στη μέση μιας ομάδας 3 ή 4 αναβατών. Σε αυτήν την περίπτωση, η ενδοεπικοινωνία και η ροή μουσικής δεν μπορούν να είναι ενεργές ταυτόχρονα, επειδή και τα δύο διαθέσιμα κανάλια Bluetooth χρησιμοποιούνται για σύνδεση αναβάτη σε αναβάτη.

10.Υπάρχουν περιορισμοί στην λειτουργία music share;

Μπορείτε να μοιραστείτε μουσική με οποιαδήποτε μονάδα Cardo από την ίδια γενιά: LS2-4X, PACKTALK EDGE, PACKTALK NEO, PACKTALK CUSTOM, FREECOM 4X, FREECOM 2X, Spirit HD και Spirit. Η μονάδα σας δεν θα μπορεί να μοιράζεται μουσική με προϊόντα από προηγούμενες γενιές (PACKTALK Bold/Black/Slim/Ducati/Louis, PACKTALK, SMARTPACK, SMARTH, FREECOM 2/4/1+/2+/4+, G-line, Q-line, SRC-line, SHO-1).

11.Μπορώ να την χρησιμοποιήσω με δικά μου ηχεία ή ακουστικά;

Ενώ η μονάδα σας βγαίνει αμέσως από τη συσκευασία με ένα από τα καλύτερα σετ ηχείων στην επιχείρηση, μπορείτε πάντα να συνδέσετε τα αγαπημένα σας ακουστικά ή ηχεία aftermarket μέσω της θύρας Jack 3,5 mm και να οδηγήσετε.

12. Πως μπορώ να κάνω την μπαταρία μου να διαρκέσει παραπάνω;

Η μονάδα Cardo διαθέτει λειτουργία φόρτισης κατά την οδήγηση που σας επιτρέπει να συνδέσετε τη μονάδα σε ένα power bank ή μια πηγή τροφοδοσίας μοτοσικλέτας και να συνεχίσετε πολύ μετά την πάροδο του τυπικού χρόνου μπαταρίας. Για να το κάνετε, απλώς συνδέστε τη μονάδα σας στην πηγή τροφοδοσίας και είστε έτοιμοι.
Συνιστούμε να μην αφήνετε τη μονάδα σας αχρησιμοποίητη ή σε αποθήκευση για περισσότερο από 3 μήνες χωρίς φόρτιση. Βεβαιωθείτε ότι συνδέετε τη μονάδα σας τουλάχιστον μία φορά κάθε 3 μήνες για πλήρεις 4 ώρες για να εξασφαλίσετε τη μέγιστη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

13.Πως να βελτιώσω την ποιότητα ήχου;

Η ποιότητα του ήχου είναι καλύτερη όταν τα ηχεία είναι τοποθετημένα ακριβώς απέναντι από τον ακουστικό πόρο σας. Βεβαιωθείτε ότι τα ηχεία είναι σωστά τοποθετημένα μέσα στο κράνος σας ακολουθώντας τα επόμενα βήματα. 1. Με το κράνος επάνω, σύρετε το δάχτυλό σας μέσα στο κράνος και πιέστε το στην πλευρά του κράνους όπου βρίσκεται το αυτί σας. Εδώ πρέπει να τοποθετηθούν τα ηχεία. 2. Αφαιρέστε το κράνος, αλλά κρατήστε το δάχτυλό σας σε αυτό το σημείο. Ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι τα ηχεία βρίσκονται σε αυτή τη θέση. 3. Βεβαιωθείτε ότι τα ηχεία είναι τοποθετημένα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αυτί σας, ώστε να μπορείτε να τα αισθάνεστε. Εάν είναι απαραίτητο, χρησιμοποιήστε τα παρεχόμενα ενισχυτικά Velcro πίσω από τα ηχεία για να τα φέρετε πιο κοντά στο αυτί σας. 4. Δεδομένου ότι κάθε κεφάλι είναι διαφορετικό, μπορεί να διαπιστώσετε ότι οι κοιλότητες των αυτιών του κράνους σας δεν είναι τοποθετημένες στη βέλτιστη θέση. Εάν συμβαίνει αυτό, σκεφτείτε να τοποθετήσετε τα ηχεία έξω από τις κοιλότητες του αυτιού του κράνους ακριβώς απέναντι από τα αυτιά σας.

14. Κάτι σταμάτησε να δουλεύει στην μονάδα μου. Τι κάνω;

Πριν δοκιμάσετε οτιδήποτε άλλο, σας συνιστούμε να επαναφέρετε απλώς τη μονάδα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Βήμα 1: Πατήστε τα κουμπιά Intercom+Media+Audio μαζί για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα μέχρι να απενεργοποιηθεί η μονάδα. Βήμα 2: Ενεργοποιήστε ξανά τη μονάδα.

15.Η μονάδα δεν φαίνεται να φορτίζει ή η μπαταρία διαρκεί πολύ πολύ λιγότερο. 

Συνδέστε τη μονάδα σας στο φορτιστή και αφήστε τη να φορτιστεί για τουλάχιστον 4 ώρες συνεχόμενα. Εάν αυτό δεν λειτουργεί, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό φορτιστή τοίχου και καλώδιο USB. Εάν η μονάδα εξακολουθεί να μην φορτίζει, επικοινωνήστε με την υποστήριξη. ΜΗΝ επιχειρήσετε να αποσυναρμολογήσετε ή να αντικαταστήσετε την μπαταρία μόνοι σας. ΜΗΝ ανοίγετε τη μονάδα. Δεν θα είναι πλέον αδιάβροχο! Εάν η μονάδα σας είναι εκτός εγγύησης, μπορείτε να βρείτε ανταλλακτικές μπαταρίες σε ιστότοπους τρίτων και σε εξειδικευμένα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών. Τούτου λεχθέντος, ΔΕΝ συνιστούμε την αντικατάσταση εξαρτημάτων μόνοι σας, για κίνδυνο από νερό, βρωμιά και γενική ζημιά στα ηλεκτρονικά.

16. Γιατί δεν μπορώ να έχω την μέγιστη εμβέλεια;

Η σειρά που αναφέρεται στην περιγραφή του προϊόντος έχει δοκιμαστεί σε βέλτιστες συνθήκες. Η πραγματική απόδοση της εμβέλειας θα μπορούσε ενδεχομένως να επηρεαστεί αρνητικά από εμπόδια στη γραμμή των σκοπευτικών, όπως βουνά, δέντρα ή καλώδια ισχύος.

17. Μπορώ να αλλάξω μπαταρία στην μονάδα μου;

ΜΗΝ επιχειρήσετε να αποσυναρμολογήσετε ή να αντικαταστήσετε την μπαταρία μόνοι σας. Η αντικατάσταση της μπαταρίας μόνοι σας μπορεί να βλάψει την αδιάβροχη ικανότητα του συστήματος. Ωστόσο, μπορείτε να δοκιμάσετε τα εξής: Συνδέστε τη μονάδα σας στο φορτιστή και αφήστε τη να φορτίζει για τουλάχιστον 4 ώρες συνεχόμενα. Εάν αυτό δεν λειτουργεί, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό φορτιστή τοίχου και καλώδιο USB. Εάν η μονάδα εξακολουθεί να μην φορτίζει, επικοινωνήστε με την υποστήριξη.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 24 ωρών ή την επόμενη εργάσιμη μέρα.
Συνεργαζόμαστε με: Acs / Easy-mail / Speedex / Box Now Express
Το κόστος αποστολής είναι: εντός Αττικής 2.90€, εκτός Αττικής 3.90€. 
**** Εξαιρούνται δέματα μεγάλου βάρους και όγκου (πχ μπαγκαζιέρες) στα οποία υπάρχει έξτρα χρέωση ανάλογη του βάρους ασχέτως του ποσού πληρωμής.***

Για παραγγελίες άνω των 50€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Η πληρωμή με αντικαταβολή έχει επιπλέον κόστος 1.50€.
Για αγορές με VISA, PayPal δεν χρεώνεται το κοστος της αντικαταβολής 1.5€. 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Δεχόμαστε πληρωμές με αντικαταβολή , VISA, PayPal, και  με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Ο τραπεζικός λογαριασμός οπού μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι:
  EUROBANK  
Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0283.61.0200035294
ΙΒΑΝ: GR2502602830000610200035294
Δικαιούχος: SUN HELLAS LTD

ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
Άτοκες δόσεις με χρήση πιστωτικής κάρτας
Δόσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν αποκλειστικά με τη χρήση των πιστωτικών καρτών τύπου Visa και Master Card
3 άτοκες δόσεις με αγορές άνω των 200€
6 άτοκες δόσεις με αγορές άνω των 400€
9 άτοκες δόσεις με αγορές άνω των 1000€
12 άτοκες δόσεις με αγορές άνω των 1500€

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Στην περίπτωση που δεν σας κάνει το μέγεθος του προϊόντος, μπορούμε να κάνουμε αλλαγή αντικαθιστώντας χωρίς καμία επιβάρυνση.
Για την αλλαγή των προϊόντων τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και τα μεταφορικά για τη δεύτερη αποστολή επιβαρύνουν την εταιρία μας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Εάν δεν είσαστε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα, σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας σε διάστημα 30 ημερών εφόσον δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ:
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ONLINE ΑΓΟΡΕΣ & ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Οι τιμές ισχύουν και για αγορές από το κατάστημα μας

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Το συνεργαζόμενο με το toofast.gr τραπεζικό ίδρυμα χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, με κρυπτογράφηση μέχρι 256-bit, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και την διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους στο Internet.

Όροι Εγγύησης Γυαλιών ηλίου
Η εγγύηση ισχύει για περίοδο 12 µηνών από την ηµεροµηνία αγοράς.
Η εγγύηση δεν καλύπτει:
Γδαρσίµατα ή κηλίδες στους φακούς
Μη εξουσιοδοτηµένες µετατροπές, περιλαµβανοµένων περιπτώσεων αλλοίωσης ή αντικατάστασης των φακών από τρίτους, όπως οπτικοί ή άλλες τρίτες εταιρείες οπτικών ειδών ή γυαλιών ηλίου
Σπασµένους, γδαρµένους ή κατεστραµµένους σκελετούς ή/και βλαβες, λόγω αµέλειας, ατυχηµάτων, µη χρήσης της προστατευτικής θήκης που παρέχεται µαζί µε τα γυαλιά ηλίου, καθηµερινής «φθοράς» ή ακατάλληλης χρήσης των γυαλιών ηλίου

Εάν με δικιά σου υπαιτιότητα, εντός 6 μηνών από την αγορά ενός ζευγαριού γυαλιών ηλίου του οίκου μας σπάσεις τα γυαλιά σου, γρατσουνίσεις ένα φακό τους ή γενικά προξενήσεις φθορά, απλώς μας το δίνεις πίσω για ανακύκλωση και εμείς σας κάνουμε έκπτωση 15% για την επόμενη αγορά σας. 

 

Κόστος αποστολής εντός Αθήνας

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Κόστος αποστολής στην υπόλοιπη Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Αν επιλέξετε πληρωμή με αντικαταβολή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ

Σας υπενθυμίζουμε ότι το κόστος αποστολής αποτελεί συνάρτηση του συνολικού βάρους αποστολής.
Αναλυτικότερες πληροφορίες για τη πολιτική της εταιρίας μας σε ότι αφορά το κόστος αποστολής μπορείτε να βρείτε στην σχετική ενότητα πατώντας εδώ
Μενού
Λ. Βουλιαγμένης 583, Αργυρούπολη
210 9969793