Η ενημέρωση των αποστολών γίνεται σε πραγματικό χρόνο.
Αν έχετε χάσει το Tracking Number
(Kαθώς σας το έχουμε ήδη αποστείλει με SMS & Email)
Δεν υπάρχει πρόβλημα! Μπορείτε εύκολα να το ανακτήσετε ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
1.Για εγγεγραμμένα μέλη:
1.Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Διαχείριση Λογαριασμού (https://toofast.gr/login.php)
2.Μεταβείτε στη σελίδα Ιστορικό Αγορών (https://toofast.gr/orders.php)
3.Κάντε είσοδο με το email και τον κωδικό σας
4.Επιλέξτε την παραγγελία που σας ενδιαφέρει (πατώντας πάνω στον αριθμό παραγγελίας)
5.Στο κάτω μέρος της σελίδας θα δείτε:
Κατάσταση: Αποστολή με ACS ή Αποστολή με BoxNow
Από κάτω θα εμφανίζεται το Tracking Number
6.Αντιγράψτε το tracking number και κάντε επικόλληση εδώ για να δείτε πού βρίσκεται το δέμα σας:
ACS Courier – Παρακολούθηση Δέματος (https://www.acscourier.net/el/myacs/anafores-apostolwn/anazitisi-apostolwn)
BoxNow - Παρακολούθηση Δέματος (https://boxnow.gr/)
2. Για επισκέπτες (χωρίς λογαριασμό):
Εάν πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας παρέχουμε τον αριθμό παρακολούθησης:
1.Τηλεφωνικά: 210 9969793 ή 210 9969794
2.Μέσω Viber SMS: 6983611371
3.Μέσω email: [email protected]
Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό, εντός του ωραρίου λειτουργίας μας:
Ωράριο Καταστήματος: Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 – 21:00 - Σάββατο: 10:00 – 16:00
Σημαντική Ενημέρωση για Παραγγελίες μέσω Skroutz
Αν έχετε πραγματοποιήσει την παραγγελία σας μέσω της πλατφόρμας του Skroutz (είτε από την εφαρμογή είτε από την ιστοσελίδα τους), η παρακολούθηση της εξέλιξης και ο αριθμός αποστολής (tracking number) είναι διαθέσιμα μέσα από τον λογαριασμό σας στο Skroutz.
Για λόγους διαχείρισης και ασφάλειας, οι παραγγελίες που γίνονται μέσω Skroutz εξυπηρετούνται αποκλειστικά από την ομάδα του Skroutz, και δεν μπορούμε να παρέχουμε πληροφορίες ή ενημερώσεις από το δικό μας σύστημα.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.